اتحادیه مهمانپذیران استان تهران

Tehran province Hostel,s Association

ارتباط با ما

صفحه اصلی

اتحادیه مهمانپذیران استان تهران
اتحادیه مهمانپذیران استان تهران

88890915  88890916

اتحادیه مهمانپذیران استان تهران
اتحادیه مهمانپذیران استان تهران

اماکن زیارتی تهران

امام زاده داوود يكی از مشهورترين امام زاده های اطراف تهران است که در كوهستان های شمال غربی تهران واقع شده است. این بنا در ۱۵ کیلومتری فرحزاد قرار داشته و از لحاظ جغرافیایی منطقه ای سردسیر است. بیشتر شهرت امام زاده داوود به خاطر مسیر منتهی به امام زاده است که از میان دره های زیبا و سرسبز می گذرد و در تمام فصول، به خصوص در ایام خنک سال مسافران و گردشگران بسیاری از این مناظر دیدن می کنند.

ادامه

اماکن تفریحی

تهران پر از دیدنی‌های تاریخی ارزشمندی است که بازدید از آن‌‌ها برای هر کسی جذاب و به‌یاد ماندنی است. این شهر هزار رنگ در دامن خود نقش‌های بسیاری دارد تا گردشگران و مردم خود را به گردشی فراموش نشدنی ببرد. در کنار آثار تاریخی و فرهنگی نباید جاهای تفریحی تهران را فراموش کرد. مراکزی که شما را برای لحظاتی پر از هیجان و شادی می‌کند و می‌توانید از استرس و روزمرگی‌ها دور باشید.

ادامه

نقشه دقیق تهران

نقشه دقیق تهران

ادامه

مهمانپذیرهای تهران

در این صفحه به معرفی اماکن اقامتی تحت پوشش اتحادیه مهمانپذیران استان تهران پرداختیم

ادامه

جاذبه های گردشگری تهران

بیش از دو قرن است که تهران، عنوان پایتختی ایران را به خود اختصاص داده و در طول این مدت اتفاقات بزرگی را شاهد بوده است. نام این شهر که می آید به دنبالش سر و صدا، ترافیک، شلوغی و روزمرگی نیز در گوشه ی ذهن جا خوش می کند و ما را از توجه به سایر جلوه های این شهر باز می دارد. گویی آپارتمان ها و برج های سر به فلک کشیده، خانه های لوکس و مدرن، سازه هایی که هر یک در گوشه ای از این شهر قد علم کرده اند، اتوبان ها، پل ها و بسیاری موارد دیگر تهران را تحت تصرف خود درآورده و مانع از دیدن و لمس بسیاری از تماشایی ترین جلوه های پایتخت می شوند.

ادامه

مراکز درمانی

لیست مراکز درمانی استان تهران اعم از بیمارستان های عمومی و خصوصی به همراه شماره تلفن ارتباط با بیمارستان و آدرس کامل

ادامه